کد خبر : 271
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 13:46

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد:؛

پیش بینی می شود در پایان دولت سیزدهم زنان بی‌سرپرست لرستان به پایداری شغلی برسند

پیش بینی می شود در پایان دولت سیزدهم زنان بی‌سرپرست لرستان به پایداری شغلی برسند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: پیش بینی ما بر این است که در پایان دولت سیزدهم این زنان به پایداری شغلی رسیده و ثبات کاری خود را پیدا می‌کنند.؛

به گزارش خبرنگار گفتار ما، فریبا ولی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به دغدغه‌ای که استاندار لرستان نسبت به موضوع حمایت از زنان بی‌سرپرست و کم بضاعت داشت، تفاهم نامه اشتغال پایدار برای ۷۰۰ زن بی‌بضاعت با اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا این اداره کل متعهد شد برای این تعداد از زنان آموزش‌های مهارتی در رشته‌های خیاطی، قالی بافی، گلیم بافی، چرم دوزی و چلنگری را به صورت رایگان انجام داده و پایداری شغلی آنها را تا پایان دولت سیزدهم عهده‌دار شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: پایداری شغلی این زنان از طریق کارآفرینان فنی و حرفه‌ای به صورتی که مواد اولیه کار به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شده و محصولات تولیدی شان نیز به صورت تضمینی خریداری شود، می‌باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: پیش بینی ما بر این است که در پایان دولت سیزدهم این زنان به پایداری شغلی رسیده و ثبات کاری خود را پیدا می‌کنند.

* خبرنگار: زهرا احمدی سبزواری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.